Anden i glaset

Vera hade en övernattningsfest igår, Sigrid och jag, Mirre och Jossan kom och det var jättekul och mysigt =)
GRATTIS I ETERSKOTT VERA :D<3
Vi kolladde på filmen DUMPA HONOM!/HE´S JUST NOT THAT INTO YOU!
den var ganska bra, lite småkul och gulligt :) men man vill inte se den mer än en gång lixom....



Efter filmen körde vi ANDEN I GLASET och det var typ det läskigaste jag vart med om dt va så himla coolt!! man ser och känner ju om någon styr glaset och det var verkligen ingen som gjorde det!! jag kan bara inte låta bli att tro på det för dt är ju så otroligt verkligt!! :O vi fick skitläskiga svar som t.ex. IDAG IMORGON - KANSKE - ALDRIG - DU TROR PÅ DIG SJÄLV - JO DE FINNS. vi höll på i flera timmar men tillslut sa den STOP men vi fortsatte och då sa den STOP NU!! det är helt sjukt läskigt!!!



Av mej och sigrid fick Vera en låda som vi lagt lite blandade saker i, badbomb, ansiktsmask, nagellack o.s.v. :D av jossan fick hon massa godis och av mirre ett ljus och... hmm, minns inte (a):S

Nu ska jag och embla åka skridskor i vasaparken men först måste vi gå och slipa hennes :S hur lång tid tar det?? :S aja det ska bli kul och om hon får så ska hon lisa och fanny sova hos mej :)<3 fast jag tror inte embla kmr få...

jag lägger ut bilder från festen när jag kmr till pappa och min braiga dator på måndag :/ orkar inte hålla på med den här segodatan!!

PUSS<33


ps. vad tycks om min nya design? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0