Äntligen!

Äntligen funkar mitt internet!! Gud jag har försökt gå in hela dagen men det har vägrat funka! Ja, förövrigt har den här dagen gått åt till att STÄDA STÄDA STÄDA! Inte så kun men jag har möblerat lite i mitt rum, inte så mycket, bara flyttat en byrå och så... :)
Sen så har jag handlat julmat med mamma, vi köpte rätt mycket, två såna här tantvagnar fulla xD
...vi ska inte ha julmat, varken hos mamma eller farmor, på julafton (IMORGOOOOON!!!!!!!!!!!! :D:D:D) hos farmor ska pappa laga en trerätters middag ;O
Hos mamma blir det potatisgratäng och typ nån stek och gravad lax hahah, vi ska förresten göra den nu XD ...jag fick lova att hjälpa till att laga all mat med mamma "/ :P
Åh fy vad tråkigt det är att inte kunna ladda över bilderna nu har jag ju inget att visa er :'( Jag får väl ta lite gamla bilder, ska se vad jag hittar =)
Imorgon är det julafton, hur fan ska man kunna sova ikväll? Jag menar, idag vaknade jag klockan ett (a)! Hahah, jag somnade ett också, tänk på det (a)xD Och man måste ju vakna tidigt på julafton, det är ett måste!! Hahah :P
Oj, nu ropar mamma, ska gå och grava lax nu hahahahah XD Ha en suuperbra kväll nu gullungar så skriver jag mer imorgon eller senare ikväll! Puss!<33

Den här bilden är extremt gammal, första bilden jag tog med min förra kamera xD Sötis Sigrid<3
hahahahah oj den dagen hade vi kul!!xD<3
sötnos med dreads :D
Hahah, Elin och jag ska spela in film shit vi hade kul xD<33
hehe, jag i somras :)
Smååååååååååååååå!!!!<3


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Shit va het man va där asså :O <33

2009-12-25 @ 12:45:11
URL: http://mirakelflicka.blogg.se/
Postat av: rebecka

Absolut! Med peircing och allt xD

2009-12-25 @ 14:08:18
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0