Härlig skoldag :)

Hello hello :) idag har det inte hänt alls mkt förutom att Sara och jag var och kolla lite julklappar och sånt i Solna centrum, jag köpte en till mamma :D ...fast nu är jag rätt pank....:/  aja, skit samma har köpt dom flesta julklapparna ändå :)
Den här veckan kmr bli soft! t.ex. låt mej berätta min dag:

- Svenska, börjar med högläsning ur min morbrors bok  och sen fick vi dramatisera våra noveller.

- Franskan fick vi klippa ut kläder ur franska katalo
ger och göra collage haha, JOBBIGT ;)

- Musik, fritt!!(=) sitta i korridoren och snacka och spela gitarr


- Lunch i en och en halvtimme! Donken!! ;)

- Matten, vi var så jobbiga så vi fick gå!

- Idrott, vi hade ingen!!



Jepp, så var min dag, nu ska vi äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0