En dator!!!

Av mamma fick jag en dator i julklapp!!!!! Den är jättefin och bra :)<3 fast en grej bara, internet funkar inte!!! Varken mamma eller jag kan sånt... vad fan sa jag göra? :(

Men skit i det nu, det här fick jag mer av mamma:
  • En tröja från Beyond retro
  • Ett läppglans
  • Nagellack
  • Ögonskugga
  • En sminkväska
  • Screen cleaner (som man pustar datorskärmen med alltså)
Just nu sitter jag och pratar med Embla och försöker få igång internetet suck...
Imorgon ska jag shoppa med Sigrid och så kanske nåra kompisar komma hit och äta lunch eller nåt :P
Aja, fortsätter försöka men vi får se om det leder nån vart :/
Pussar och kramar och en fin kväll <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0