Söndag

Jag har färgat håret igen :) det blev typ så här (ser nte så glad ut...)



Cats var ganska bra :) förutom att den saknade handling... :S dom dansade och sjöng hela tiden och pratade typ ingenting.... men den va rätt bra som sagt :)


En sak som jag mår sjukt dåligt över är min lugg som sigrid klippte, den blev alldeles för kort och skitfult (förlåt sigrid, alla andra du har klippt har blitt jättebra) och aah! Jag blir så arg ! :'(

Sigrid och jag va ju med Alex ett tag igår också, han måste vara den gulligaste och jobbigaste ungen på jorden! x)

Vid matbordet:
Alex - Becka, är så jobbig för hon tjatar alltid på mej!
Jag - Men Alex, vet du vrf jag tjatar på dej? För att du är så himla jobbig!
TYSTNAD
Alex - Vill du ha lite kekuptch?

En annan sjukt gullig sak han sa var när Sigrid och han skulle klä ut sig till ABBA:
Alex - Men jag kan vara en babba från ett annat land?

hahahha, han ÄR den gulligaste (och jobbigaste) ungen på jorden xD<33
usch dt va nte skönt ska jag säga :Pklockren xD
tomtemor xD
haha<3
elin ska klippa kort, visst kmr dt bli fint! :)
?? :)<33
snyft :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0