Hahah :)

Vem...

...skrev du senast till på msn? – Vet inte :S

...kramade du senast? – Sigrid

...är den finaste personen som finns?- Jag! nej jag skojja-.- nämen, det finns så många! :)<3

...vill du vara med just nu? - eh, många<3


Vad...

...drack du senast? Vatten

...köpte du senast? Kan inte säga, julklapp^^

...gjorde du igår? Lite olika :)

...vill du göra just nu? typ... sova (a)

...åt du senast? middag

...är närmast dig som är rosa? mobilen


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu- nää :)

Du har sårat nån så de börjat gråta - inte vet jag? :P

Nån har sårat dig så du börjat gråta – Ja

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader – Neej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nä

Du har haft ett förhållande som varade över två år – Nejnejnej!

 

ÄRLIGHET

Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra – antagligen?

Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra – ja

Jag har smygit ut utan lov - eh, behöver nte?

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar – ja säkert (a)

Jag har en hemlighet som ingen vet – tror nte dt...

Jag har fuskat i ett spel – Hahah ofcourse! xD

Jag har struntat i ett prov – Nee...


DÅLIGA TIDER

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden – Nej?

Jag kan inte svälja piller  - eh, jo?

Jag har tagit mediciner mot depression - Nej!

Jag har anorexi och/eller bulimi - nej!

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - haha nej x)

Jag har vaknat gråtande - kan hända...
Jag har somnat gråtande – mhm! :/


DÖDEN

Jag hatar begravningar - Nej men inte för man gillar dom?

Jag har sett någon död – Nej
Någon nära till mig har försökt begå självmord – Nej

Någon nära till mig har begått självmord - Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0