Jag HATAR mitt skratt!!!

helvetes jävla skit! jag hade skrivit jättemkt men så bara försvanna allt ah! jag dampar sönder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! orkar inte skriva fan! :'( men okej, försöker skriva om suck!!!


Jag har kommit på att jag HATAR mitt skratt speciellt nu när jag är damparg! men iaf, kolla på vidiorna så förstår ni mej nog! :(
men iaf, idag var jag och fannie i kista galleria och hade skojj, embla skulle oxå me men hon dissa oss på vägen, skit i henne vi hade ändå mkt roligare utan henne ;)<3
förlåt om jag tjatar, men jag ääääälskar snön! älskar!! (och hatar för dt är skitkallt :S!) idag åkte Vi skridskor med skolan och dt vaså kallt jag kunde inte känna varken tår elr fingrar! :S kunde knappt knyta skridskorna men dt va kul och åka, sen gick nåra i klassen tillbaks till skolan och drack varm choklad på uppis (uppehållsrummet alltså, är så van vid att säga uppis så jag tror att alla ska fatta men när jag säger dt till nån som inte går i min skola fattar dom ingenting hahah xS)

här kmr en:
Dagens efterblivna (embla igen, stackarn xP) :
Embla ringer mej på tuben och frågar hur man åker tibax in till stan från västra skogen och jag förklarar...
Embla: Men varför står det mot T-centralen där?
Rebbo: Ja, tåget går väl antagligen dit!?
Embla: Aha... men tror du den fortsätter till slussen?
hahah lilla toknosen x)

minns inte om jag skrev något mer så dt får räcka X( så filmerna fett kul =)





sett ngn skratta så mkt av massage förut? X)
mitt skratt mitt skratt mitt skratt!!! :'(
hahah onödig^^

puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0