Julfirandet fortsätter :)

Idag firar jag jul med mamma, vi ska snart äta (lammstek igen haha och potatisgratäng mums :P) och sen blir det julklappar!!! ;D Farfar kom till farmor idag men jag var ju tvungen att åka till mamma så jag hann inte träffa honom länge alls, men jag fick min julklapp, 500 kronor :):)
Jag saknar sigrid, haha, fast jag träffade henne igår, får väl ringa henne imorn :)<33
Jag tog med min nya fina gitarr i mitt nya fina fodral till mamma så nu kan jag spela hur mkt jag vill... ;)
Juste, apropå det så här kommer bilderna som jag lovade!

du är så söt när du sover x)<3
hihi i<3snö
haha, så här ser vår balkong ut xD
namnam ;)
vår fina gran :-)
juljuljul?
här är min kära gitarr men den är finare i verkligheten (a)<3
fodralet xP

Ha en fin kväll nu puss på er !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0