Julpyssla

Idag ska jag julbaka och pyssla med Embla, mysigt ;) får se vad vi gör men sen ska jag på fest med mamma, hennes kompis Lilian (igen) har en fest varje år som hon kallar Solfest, den mörkasten dagen på året =)
Jag är fortfarande hos pappa men ska väl snart dra till mamsen, så får Embla komma dit sen :)
Åh, jag blir lika glad varje gång jag tittar ut genom fönstret och ser snön! Vilken fin vinter ändå!<3
Nu ska jag gå finna något som duger som frukost! ahhahahha jag lät som en uteliggare hahahah nej men seriöst så ska jag gå ut i köket och äta frukost xD
Kram och puss!!<3

vackert or what!!?






Den här låten tycker jag inte om men den är till bääästisss Sigrid, jag saknar dej min älskling! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0