"Klappat" och klart, höhöhö!

Nu är alla julklappar inslagna och granen klädd och står där och lyser så fint, våra kompisar Mattias och Valdemar kom hit med en stor gran och hjälpte oss att klä den, skitfint faktiskt! Dom hjälpte också till med att äta upp dom goda chokladdoppade frukterna som Embla och jag gjorde idag, tjejen var tvungen att gå hem när dom kom så hon fick med sej hälften. Gud vad jordgubbar är gott! (a):P
Jag glömde kamerasladden hos pappa, vilket gör mej sjukt ledsen, jag tog inte många bilder igår men dom är fiina så jag blir irreterad när jag inte kan ladda över dom så ni får se dom :(
Aja, som sagt är alla klappar inslagna och fina, ska bara stämpla såna där fina lackstämplar som man gjorde förr i tiden heheh(a)... det var nån i släkten som hade samma initialer som jag, RB, Rudolf Barlach, och han hade en sån stämpel och nu har jag fått den hahahah så vet man att klapparna är från mej x)
Hoppas ni la märket till min sköna ordvits till rubrik hahah xP förresten, det är helt sjukt, det är bara två dagar till jul!!!! totaly crazyyyy!!!! hahahahaahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahah I LÖÖV JULEN!!<333
Näj, nu ska jag gå å ta nåt att dricka innan jag... törstar ihjäl?(a) XD
Pusssss<3
(Min gran är myyycket finare ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0