Plötsligt fick jag längre hår ;)

Halloj! :D Idag klippte sej Elin och Embla igår! Sigrid klippte Emblas och Elin hos frisör, embla å jag satt med :)
Det blev jättefint på båda två fast jag tkr nte elin har kort hår, bara kortare... ^^
ja, man ser kanske nte riktigt längden på håret på den bilden men hade ingen bättre :P
Efter klippningen på elin gick vi på stan och kollade julklappar och jag hittade en till min farmor :)
Idag var vi också på skolbio (med klassen och paralellklassen ;P) och såg nån animerad film den hette Coraline nånting :) Den va ganska okejbra :) både elin å sara somna på filmen x)

Nu sitter jag här med en kopp varm choklad och lyssnar på musiiik ;)<3


mamma kmr hem rätt sent och dt är skönt å vara ensam och tänka lite och så hehe :)
Idag är det nobellmiddagen och det hade jag helt glömt bort! fast så var vi på hötorget och dt var massa poliser och bilar och sånt där så embla ropar: - Vad händer, polisen? Hahha jepp, så sa han att det va nobellfest och då kom jag på det ;) vår tv är trasig så jag kan inte kolla, men vafan hur kul är dt å se på kungen när han äter? :O
Juste, idag var det SOprov och jag kan säga att det nog inte gick himla bra :( sen vill jag tillägga att jah HATAR prov!!!!!
Imorgon ska vi kolla på nån Luciagrej i nån kyrka och drf börja 10 minuter tidigare än vi gör egentligen, när mina kära klasskamrater fick veta detta, att vi skulle börja 10 min förtidigt, blev dom helt upprörda! Jag fattar inte, det är bara nåra minuter hahah aah, tonåringar vettu! nä jag drev ;)
Aja, inga läxor å göra, sköntskönt :D
ska se om dt finns nåt å äta i mitt kök nu så trevlig nobeldag :D<3
hihi:*
myspuss
hm, embla känner på sej att nåt lurt är på gång? :P
embla mår nte så bra :(
sötisar fanny å elin<3
kolla hur elin kollar på sarissgalningen xD
hur fina får man va?<3
hihi kolla lisa =)
mina fina flickor<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0