Lucia

Lucia! :D ja, jag har vart och kollat på en luciakonsert i Kungsholms kyrka idag, det var jättebra och visst saknade man allt det där, jag gick på den kören i ...hm, fyran och man fick rysningar när jag hörde alla gamla låtar som vi sjöng :O sigrids två systrar går på kör så jag var där med sigrids familj :)
Tidigare idag sjöng sigrid och jag Luciasånger i gamla stan, förra året tjänade vi 520 spänn på det men i år fick vi 110 var, nej förresten, sigrid fick det och 50 öre mindre för hon är elak ;)

(bilden har min pappa gjortxD)

Nu såg jag precis klart Apocalypto, en jättehemsk film, ja, en bland dom äckligaste och hemskaste jag sett! ;P Det handlade om en liten by i regnskogen som hade dt bra typ och sen blev alla kidnappade och blablabla det var mycket blod och så(a) men den var väldigt bra :)


ånej imorgon är det måndag och måndag betyder skola!!! :( men skit samma det är ju fan sista veckan och elva dar till julafton!!! :D och jag troor att vi ska åka skridskor imorn :)
Mamma kommer hem ganska sent idag med och jag har inget att göra, inte ens läxor x)
jag får väl hitta på något :S

Hugs and kisses :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0