Ny gitarr!!!!!

Hallooj, hoppas ni har fått mycket julklappar! Själv har jag fått en ny gitarr! Bland annat, av farmor fick jag 5.000 kronor (!!)  och 1.000 på H&M presentkort och så 300 på bio :D Av min faster Mia har jag fått massa smycken och pysselsaker, som vanligt och av pappa fick jag då en gitarr och ett schysst fodral till! fan va najs säger jag bara!!! :D:D:D Den är så jävla skön att spela på! XD
Av Sigrid fick jag lösögonfransar, haha vet inte varför men det är kul xD och ett sjuuuuuuuuuukt fint berlock-armband som hon själv satt ihop :)<333333
Hon fick ett par hyperlena tofflor av mej, och ansiktsservetter och en sån där klädroller (för katten Lucy xD) och en ask Mozart kulor hahah :D
Till julmiddag blev det lammstek och rotfrukter typ och så blir det efterrätt sen :) så har vi typ fem chokladaskar iockså, en fick jag (ALLADIN!!!) av farmor xD
Nu är jag glad, för Elin ska fortsätta blogga igen, det är så tråkigt när hon inte gör det :/ Besök den genast vetja ;) klicka bara här :D<3
Nu ska jag gå ner till dom andra och mysa, men ha det suuuperbra nu så skriver jag imorgon!
God jul sweetisar!<33

hm, vilken är min? ;) (bild kmr imorn<33)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0