Ny jacka =)

Idag köpte jag en ny jacka på Stadium, den kostade 999 kr och mamma tyckte den var skitful, fick den ändå så jag bryr mej inte ^^
hahah så fick Embla och jaga Tomas i 6an ända till Rissne, för han hade råkat få med sej Emblas mobil och nycklar det var skitjobbigt men vi fick tillbaka det iaf haha xD sen så åkte vi in till stan och handlade julklappar med sigrid och sen fick jag min fina jacka :D
Sigrid följde med hem och hjälpte mej att plugga lite inför SO provet nästa torsdag, lag och rätt :/



hahha tomas bevisar att jonna och embla inte är tjocka (vilket dom tydligen tycker):


tomas...friar? ;O

sötnosar<3
haha tomas gnällig? xD
med emblas mössa på huvet^^eh??
finaste bilden på sara<33hihihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0