Nyårsafton

Hej alla glada nyårsfirare, idag är det nyårafton!! xD Jag ska ha min fina svarta klänning som jag köpte igår (se i förra inlägget) och jag vet inte vad jag ska ha för något över, kanske min bolero (även den finns i förra inlägget).
Jag vaknade ganska nyligen men man måste ju hålla sej vaken till tolvslaget haha
Jag hade riktigt kul med Sigrid och Elin igår, hade saknat Elin förjävligt (sigge träffa jag ju hela tiden).
Nu har Sigrid stuckit iväg och ska åka skidor med sin familj och några vänner, hoppas hon får det bra där!<3
Juste, glömde säga vad jag ska göra idag! Nu på morgonen oj hahah, jag tänkte faktiskt att det var morgon
Men iaf, när pappa har sjungit klart tårtan sången i duschen och jag har sminkat mej och allt, då ska vi (pappa och jag) åka till hans jobb (jippie) och dricka champange, okej inte jag då... x/
Men sen iaf, ska vi dra till Gran hotell och träffa mamma och massa av hennes kompisar, så ska vi "hänga" där ett tag hahahahah gud vad det låter.. vet inte :S
Men efter det (suck) så ska pappa och jag åka till hans kompisar som har nån middag/fest/vet nte riktigt
Jepp, sen behöver vi nte åka mer tills vi ska hem... :)

Men jaja, nu vet ni vad jag ska göra, nu får ni själva ha en UUUNDERBAR nyårsafton, sen så får jag ju inte glömma att säga:
 
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0