Och så ska man komma på den där jälva rubriken!

Åh, det är så skönt med jullov! Jag älskar vintern, mer nu än när jag var liten faktiskt... känns som det borde vara tvärtom men nä :) Det var så härligt att komma ut imorse och jag tror det var bland det vackraste jag sett, snön på träden utanför porten och solen och allt bara glittrade och jag var nästan tvungen att skratta (a)=) och om man inte skulle halkat om man skuttade så hade jag gjort det hahah! x)

Idag fyllde min morfar GRATTIS MORFAR! :)
Jag, mamma och min kusinfamilj var där och åt julbord och av mej fick morfar en minigran med låtsassnö på xP och jag måste säga att mina kussar hade mkt bättre presenter, typ en skärbräda som han ville ha, foton på dom inramade med glasyr som man ska hänga i granen (det är en traditionell julklapp från den familjen xD) och ett inramat foto av min kusin Vera (dom andra är inte mina riktiga kusiner) som var jättefint!:)<3
Förresten, i februari ska jag få en till kusin!!! :D (HAPPIE!!!) min andra liksom, stor grej för mej!<3333
Iaf nu kom jag nyss hem och sitter här och fryser, fan varför stänger jag inte bara det jävla fönstret!?

Puss och kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0