Skridskor

Skridskor är nåt av det bästa jag vet på vintern! Det är kul och härligt, i början är det alltid svårt men efter ett tag känner man hur man blir stadigare och stadigare! :) sen så är det så kul att åka flera, då är det alltid nån som r lika dålig som en själv så slipper man bli mobbad ;) Jag och sigrid åkte igår innan Cats, inte så länge men lagom, det var i kungsan men det är mycket roligare i Vasan... :P Jag har egna skridskor men jag vet inte om dom passar, måste kolla det... ;)


Embla Jonna och jag var hundvakt en liten stund, till emblisens pappas kompis hund x) hon heter stina å är typ jättefin! :D<3
Sen skulle Jonna på sin teater och embla och jag provade dom där nya marabou chokladen

båda va jättegoda men jag tror nog den med nötter va godast för den hade lixom kola i :P men den smakade lite väl mkt valnötter ;) hallongrejen va nte lika god, typ en ruta är god men sen så har man redan tröttnat, dom är så båda två förresten ;)

Hahah, embla köpte min gamla ukulele idag, fick ta med den till skolan, hon gav mej en hundring för den så nu har jag lite cash ;Dhahah toknosen hade med den på lektionerna och satt å spelade fast den va helt ostämd och hon verkligen nte kan spela xD<3
hehe det va ju ganska skönt att bli av med den eftersom jag aldrig nånsin har använt den och den mest va i vägen, så jag antar att vi båda är nöjda å glada ;))

jaa, som ni ser har jag inga foton å lägga ut för batterierna tog slut men jag tror inte jag hade pallat ladda ner dom på min supersega dator! :/

ska äta nu så puss å kram på er knäppissssar!!! :D<3

Kommentarer
Postat av: embla

Är stina typ jättefin?? haha <3

2009-12-08 @ 20:03:49
URL: http://bereckas.blogg.se/
Postat av: rebecka

nej hon ÄR jättefin^^ <3

2009-12-09 @ 21:54:23
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0