Snö, välkommen hit! ;)

Jävlar vad mycket det snöar! Jag blir så himla lycklig av det! och nu är dt bara fåse, 9 dagar kvar till jul och jag läääängtar !!! ;D
min fina bakgård med min fina snö ;)
Asså i skolan var det SNÖBOLLSKRIG så hårt! Jag slapp mulning men jag var fett feg så...(a) men alla killarna i klassen gav sej på fanny och då sprutade hon vatten på dom xD
idag köpte embla och jag julklapp till sara och på torsdag ska vi se vad vi hittar till elin :) på fredag är det avslutning och embla och jonna och jag ska sova hos fanny men innan ska embla och jag fika och byta klappar med sarisen och elisen x)
fin<3
mindre fin :/
uuuuuuuuusch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:
sötis haha
hahah^^

Kommentarer
Postat av: Embla

Jag ska inte sova hos fannie på fredag <3

2009-12-16 @ 18:11:14
Postat av: rebecka

néj jag vet din lilla svikare :(

2009-12-17 @ 18:13:09
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0