Språkresa!? :D

Nu har jag flyttat till pappa  och kan blogga när jag utan att behöva anpassa mej efter när mittt internet vill funka och inte, eller ja, inte när jag vill, min pappa måste ju få vara inne hela tiden också!!
Men jaja, igår sov jag ju hos Sigrid, vi har ´varit riktigt dåliga på det här med natt och morgon dom här dagarna, igår sov vi till två! och idag till halv ett typ, och så har vi vart vakna seeent dårå.... :P
Men vi har kommit på en skitkul grej och det är att åka på språkresa i sommar till Brighton och vi är helt galet tända på den idén!!!  Det skulle vara så jävla härligt!!!<3333

Nu på mellandagsrean är det ju bara att shoppa på! Jag fick ju presentkort på H&M på 1.000 spänn och jag har redan köpt massor, inte bara på H&M förstås:
- Ett par örhängenCreole 50 kr (tror jag :S).
- Ett puderÅhlens, 60 kr.
- En foundation h&m 149 kr.
- Ett linne Gina tricot 129 kr.
- Ett midjeskärp (fick ingen bra bild :P) h&m 120 kr.

Nu ska min pappa in så jag måste logga ut! suck, detta är jobbigt, varken hos mamma elr pappa kan jag ju blogga ordentligt !!

Puss och kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0