Stan med Elin och Sigrid

Tjatja, idag blir det sista rean med Sigrid och Elin!  Vet inte vad jag ska köpa, får se... Jag ska möta Sigrid klockan två så jag har gått om tid, sen så träffar vi Elin halv tre...
Jag hann inte städa nåt annat än mitt rum igår, eller rum och rum jag har ju knappt nåt rum, men jag gjorde en hel jävla utrensning så nu är det fint, jag flyttade om lite med, inte för jag har nåra möbler men mm xD
Åh vad tråkigt, jag har inget att göra på nyårsafton, mamma skulle bjudit in nåra men det verkar inte som hon ska det, jag vill liksom inte bara vara hemma och höra fyrverkerierna typ...nemen vad ska jag göra?

I julklapp fick jag Kenny Starfighter serien av pappa, hahah har precis kollat klart på den, den var rolig
Men nu ska jag äta frukost och kolla på nåt... får se vad det blir!

Hihi, var bara tvungen, den va lite kul (a)...
1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Aa juste, men vad ska ni göra?"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Kollar på hp <3"

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
"God jul älsklingen :)<3"

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"4033"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Tack!"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Några saker pallar inte skriva nu "/ "

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"görs? :)<3"

8. Vad vill du höra mest av allt?
"Jag har fått vinterkräksjukan :(<3"

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
"Bra bra jag me :-)<3"

10. Din romantiska replik?
"Är du sjuk? <3"

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Ungefär när ? :O<3"



Rätt kul svar? tihi, puss!!!<33
usch vad min näsa ser krokig ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0