alla hatar rubriken!!

visst är det så att alla som har blogg bara hatar rubriken? jag skulle typ vilja ha något automatisk rubrikgrej hehe satt det blir en rubrik liksom om edt man skriver om :P
sucksuck man får väl bara ta och hitta på nån jävla rubrik :/

idag gjorde jag omprov, matte och jag tror det gick ganska bra för en gångs skull :D
men det var dumt att den enda dan i veckan man börjar sent, halv tio, så ska man behöva göra omprov klockan åtta suuck! "/ men fanny, lisa och stephnie skulle också göra så jag hade rtt kul ändå :))


nu sitter jag här och "plinkar" på min gitarr haha :)


typ sötaste koppen XD

teres lite rädd för kameran :P

ikram vill inte heller visa sej för oss :(

mitt och emblas skåp ;D (nööödvändig bild alltså ;P)

koooonstig bild på mej, ingen aning om vrf jag lägger ut den ens ;S


ska äta nu, kraamkraamkraam rebbo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0