Äventyret XD

hellå och välkommen haha<3 det var inte en enda människa idag (inget annat heller) som lade märket till att jag hade färgat håret, konstigt eftersom jag ser sjukt stor skillad :s
skit samma jag får färga håret snart igen men det blir ju så slitet :/


Ä
ventyret XDXD
idag skulle embla följa med mej hem till pappa och hämta min filmkamera efter skolan, och så åkte vi dit, sen när vi var på väg med bussen tillbaka in till stan så kommer vi på "fan, jag glömde ju kameran!!" hahaha jahapp, så fick vi åka tillbaka och sen när vi ytterligare en gång är på väg tilll stan, ser vi, "vadå, bussen åker ju fel!!" så har vi tagit helt fel buss så nu är vi liksom helt borta och vet inte hur fan vi ska ta oss hem! till råga på allt ;) så har jag teater som börjar strax!! så hittar vi till busshållplatsen som går åt andra hållet och så ser vi, det kommer ingen mer buss förren imorgonbitti!! hahaha ja men så hjälpte en kille oss att komma till 70 som gick till odenplan och däifån kunde vi åka till min teater :D
embla var sjukt kissnödig hela resan och jag ar enormt hungrig XD

mamma och jag åt på resturang sen, jag åt kycklig och mama pilgrimsmusslor, och jag drack en sjuukt god passionsjuice :D




BILDER från igår :)))




orkade inte skriva till bilderna :/<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0