Bilder bilder bilder bilder !!!

VARSEGO´HÄR KOMMER BILDER FRÅN TVÅ VECKORNA JAG INTE HAFT SLADDEN :D:D:D


Vi börjar med bildernar på elin och mej :):)











så cool XD



Nu kommer sigrid födelsedag :)


- Jävla paprazzi! ;)




Bilder från sigrids fest :D




- Men kan du sluta fota då din jävla paparazzi!! XD

min present :):)




sigrid oh jag :)

söta vera<3



Och sist halloween med Alex :):)<33


så himla fin bild<3

pusspuss<33

nää den här bilden är ju för söt<33


alex rider på kungsan :D<3

hahaha kyckling med karamellfärgat ris mm ;)

alex tokisen<33

i´m a wampire grr ;)

embla i sin (jag tycker) dåliga dräkt men hon är fin :)


kram rebecka med glasögon ;););)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0