finaste klänningen ever!! ;)

godmorgon ! idag kom jag upp utan att snosa fast jag somnade vid halv ett typ... jag hatar att  vakna men jag älskar att vara pigg.... :P idag är det som sagt vaccindagen haha men jag ska ju inte ta, man är ju ändå fett obbad typ den enda som inte ska ta :/ jagmenar snälla, kanske vissa blir sjuka men det är väl inte s stor chans att just jag blir sjuk av sprutan,,, elr?
jag har mina jeanslegging på mej, dom kliar fett mycket och är inte alls så sköna men det kanske är för att dom är nya, vad vet jag för annars blir jag arg, jag kan typ inte köpa jeans som passar mej, dom hära är skittajta men ag tänkte att dom töjer sej nog men tänk om dom ine gör det då, då kan jag knappt ha dom :( och sist jag köpte jeans på weekday köpte jag alldeles för stora och aaah!!!!
apropå weekday så finns det en så hiiiiiimlaaaaaaa fiiiiiiin kläääänniiiiiing!!! asså den är så otroligt fin och jag är helt kär i den :O!!!!!<3
men den kostar 600 kr så jag får jobba ihop dom pengarna hemma hos mamma... :S

time for breakfeast!!!<33
puzz ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joho! dt är nog stor chans att du blir sjuk! i min klass är 6 pers sjuka, inräknad jag :(

2009-11-25 @ 12:04:45
Postat av: rebecka

jaha, vad tråkigt :( vem är du då? :P

2009-11-25 @ 19:08:47
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0