Jeansleggings

idag var jag på stan med jonna och sigrid och embla, vi ville alltid göra olika saker så vi var aldrig alla samtidigt utan två och två taget och möttes bara ibland föör att byta partner hahah det låter sjukt X)
men iaf så var det så och jag köpte jeansleggings på H&M, orkar inte ta kort men dom är liksom inget speciellt ;p
imorgon ska min klass ta svinsprutan (alla förutom jag :P), jag ska ju inte ta men det dumma är att dagen efter så ska vi på rättegång och ha klassaktivitet och gå på laserdome med klassen haha fett kul (och sen ska vi typ äta middag i skolan och det verkar mindre trevligs :S) men man blir ju typ sjuk av vaccinet och då kanske flera missar alt det där :/
jag tycker iallafall det är skönt att slippa den för jag hatar verkligen sprutor och alla tycker ju den gör jätteont. sara och sigrid tog den idag men det verkade inte som att sara tyckte den va så hemsk men sigrid... aja :P
asså, tänk om man hade så här presentkort på typ jättemånga affärer skitmycket pengar fyfan va jag skulle vilja det haha onödig tanke!

linnea har förvandlats till en hund... hm!

jonna: "Men snälla, var inte så himla barnsliga" ;)

smile!!! :D

alla på linnea! ;)

sönosen haha <33

lilla älsklingen haha <33

haha red-eay ;S

haha sigrid .... xP


Kommentarer
Postat av: Micheliita<3

haha! vad sööööta! <3

2009-11-29 @ 13:32:43
URL: http://michatc.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0