låt den rätte komma in

idag har ingenting hänt faktiskt, inget särskilt iaf... jag sov hos sigrid igår och vi vaknade vid tolv halv ett tiden kanske, och innan lunch städade vi hela hennes kylskåp och rensade och så ´haha :P sen åt vi makaroner och köttfärssås ja... sigrid och ´hennes pappa skulle handla present åt sigrid kusin Joar som fyller år idag,
GRATTIS JOAR!inte för att jag tror att han skulle kolla min blogg haha XD, men jag orkade va ute på stan så jag åkte hem och sen dess har ingenting hänt "/
det var min dag suck :P

pappa och jag har precis sett låt den rätte komma in, den var hemsk men inte så bra tycker jag... tycker den är jobbig på något sett ... :s


jag hittade min kamera bakom datan idag hahaha jag är ju så smart XD

idag är jag tråkig så det är bäst att jag inte skriver något mer ;)
ha det så bra :):)
rebecka <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0