lilian vann en august :D

min mammas kompis och kollega Lilian Bäckman vann nyss Augostpriset!!! :D:D:D
hon är grafisk formgivare för boken den är jättebra och jag rekomederar den verkligen! :)hon i rött och det är min mammas märke på hennes kläder X)

idag efter skolan så var jag och sigrid en stund med jonna, embla och fanny elr vi var bara med på åhlens ett tag för jjonnisen skulle köpa en mössa men jag tror inte hon hittade nån, kanske isf när vi hade gått för vi hade bråttom till konserthuset för att hjälpa mamma att fota Lilian lite innan hon skulle gå in till augustnomineringsgrejen och efter det gick vi (sigrid jag och mamma) och åt på en asiatisk resturang och det var jättejättegott!! :):)
mmm:p

på väg hem köpte jag ett par urgulliga örhängen på bikbok :)

sööööta vaa!!??^^

nu pratar jag med min siggiiiiis i telefon om julklappar :)))
den här tröjan är typ den finaste jag någonsin sett asså den är jättefin!!!!


och här kmr en dresscode puss!

linne - sigrids
kjol - gina tricot
tröja - H&M

Kommentarer
Postat av: hihi

lilian min granne som fick en agust! XD

2009-11-26 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0