matte matte hemska matte!!

idag fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde för ett tag sen, usch gissa vad jag fick; 9,5 av 25!! :O :(
jag suger!!! fast jag åkte hem direkt och pappa och jag gick igenom provet och jag ska göra omprov på måndag :P
idag snöade det!! på riktigt! :D:D fast det försvann ju på marken men ändå :D
jag glömde kameran hemma idag så jag tog inga bilder "/
imorgon är det fredag och det ska bli skönt att sova ut på lördag haha det ser jag fram emot fy fan va härligt ;)
vi pratade om svininfluensan på non igår, mina föräldrar har bestämt att jag inte ska ta vacsinet för man har ju hört massa knäppa saker och att vaccinet gör en sjuk också och typ gör skitont och plus jag är spruträdd så jag är nöjd, om alla andra tar så kan ju inte dom smitta mej och då är det iaf lite mindre chans att jag får det, kom jag på XP
nu ska jag kolla på Buffy igen, bara tre avsnitt kvar (!!!!!!) XD

buffy and spike :)<33


hejdå (ska byta design snart) :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0