ny design :):)

hej alla härliga människor! jag har ny design, som ni ser! elin fick hjälpa mej för jag har inte lärt mej än haha :D
igår kunde jag inte skriva för jag var med jonna och sigrid och sen så gjorde jag läxor :PPP
på torsdag har vi matteprov igen men jag har inte ens fått tillbaka mitt omprov från förra! :/
hade tänk "börja" med dresslook och facelook för jag tkr det är så kul att kolla på andras XDXD
puss!!

facelook XDdresscode:
stor tröja - pappas
halsduk - åhlens 189:-
mössa - H&M 49:-

Kommentarer
Postat av: Vildängel

HEJ



Undrar bara HUR MAN GÖR - tycker alla har såååå snygga designer ......

2009-11-17 @ 08:03:44
Postat av: rebecka

Hej hej, menar du hur man ändrar design?? Ja, jag vet inte själv så jag kan inte förklara, tyvärr...

2009-11-17 @ 15:20:19
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0