och så var det skola igen

suck nu börjar skolan igen, efter nio härliga dagar utan den "(
klockan är nu 09.00 och 20 över ska emblas pappa köra oss till skolan, skönt för det är så himla kallt :P
detta är också sista chansen att bestämma om jag vågar ha glasögonen i skolan, men sara och elin och embla och sigrid tycker att jag ska det och ja, man får helt enkelt göra som dom säger ;)
det är så irreterande att inte kunna visa alla mina fina bilder som jag har på kameran, men idag byter jag ju till pappa så  då kan jag ladda ner :)
snart är ddet jul och jag längtar, sen så hoppas jag att snön kommer fast inte nu, det måste hinna vara höst lite till först (a)<3

hittade den hära söta bilden på elin (söt som vanligt)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0