pannkakor :P

hellu :D har precis ätit, pannkakor me sylt å grädde, namnam ;)
Imorgon är det matteprov usch känns inte inte bra!! :(((
idag så var det ingen idrott och det var bäst!! vet nte varför men jag blev lycklig ;D
det regnade mkt idag men jag gillar regn på något sätt, det är så mysigt när man sitter inne på lektion och regnet smattrar mot rutorna ;)<3
innan teatern idag  var jag med jonna men hon var knäpp xD så jag åkte till teatern ;) jag ska spela hertiginnan (vet nte hur dt stavas :S) och kungen och Alice syster :) sigrid spelar alice (alltså, dt är alice i underlandet vi ska spela hahah :P) men iaf ska nog plugga lite nu :/
pussssss ;)<3
kolla va som fanns innanför dörren när jag kom hem igår, alla t pappa, jag får aldrig post :(
lisa :)






en facelook osså ;)hahah ser ut som nån 80tals tjej XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0