shima niavarani :D

idag var jag och såg Shima Niavarani är en übermensch som min mamma har gjort kostym till och den är ju så himla bra!!! jonna och embla kom med och såg den och jag tror att dom tyckte om den också. det är en enmansföreställning, Shima spelar typ 6 roller helt själv och skitbra också :)


vi hade jättemysigt, efter skolan hängde vi på uppis ett tag hahaha och sen gick vi hem till mej, sigrid hade inga hemnycklar så hon kom också och vi hade typ värsta nagelspa XD och sen gick vi och köpte pizza och sen åkte vi och sigrid gick hem till sej :)
ja, och så såg vi shima dårå :P
hade tänkt lägga mej ganska tidigt idag, jag är så trött men först lite bilder såklart :D

sötnosen igår<33
tokig tjej den där??XD
embla kissnödigXD
fin bild :)<3
söta jonna(tagit bort tandställningen)<33
sigge riskaksmonster<3förlåt gumman hahahXD


Kommentarer
Postat av: embla

TA BORT DEN NÄR JA SPELAR GITARR REBBO!!!!!!

2009-11-13 @ 15:26:47
URL: http://bereckas.blogg.se/
Postat av: rebecka

det är lite svårt att ta bort den nu lilla vän (a)<33

2009-11-15 @ 00:42:56
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0