skolkatalogen! :)

ÅH, IDAG KOM DEN ÄNTLIGEN, oj, capslock :S men iaf! skolkatalogen!! som alla har längtat efter dej dumma katalog ;) så har du nu kommit fyfan jag kan inte se på mej själv jag är så ful, asså det är mitt värsta skolfotto allvarligt och vem som än säger jag blev fin vet jag ljuger så dt är ingen mening (jonna *harkel*) men jag får väl leva vidare iaf :/
mamma hade reliseparty på sitt märke idag och hemsida, www.lottafemaleworkandplay.se och det var ganska trevligt, Anna Järvinen sjöng och jag fick filma och fota, sigrid var också där och vi åt pizza och hade dt bra <3
ska kolla lite mer i katalogen nu ;);)
kram på er !! rebeckaaa:))<33

siggisen på teatern igår:)

Kommentarer
Postat av: siggis

hihi

2009-11-20 @ 16:02:49
Postat av: rebecka

hihi på dej själv :)<3

2009-11-20 @ 17:02:50
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0