Skriver ikväll ;)

I torsdags orkade jag bara inte skriva och på fredag morgon hann jag inte, idag sov jag hos sigrid så det är därför jag inte skrivit nu... :P
det blev ingen såndär klassaktivitet i torsdags med laserdome och för det var så få som kunde komma... det var rätt skönt för jag var så himla trött den dagen men det blir nästa torsdag :)
det är många som har blivit sjuka av vaccinet och man kan liksom inte röra nån utan att dom skirker "AAAj du tog på min arm!!!" och det är skitjobbigt, men nu var det ju ett tag sen som min klass tog, i onsdags så nu börjar det väl gå över lite haha ;)
aja, ska väl vara lite social med min kära vän ;)
skriver i kväll mer :P<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0