upp :P

idag vaknade jag kl fem i ett och det var verkligen inte kul! jag hatar att vakna så sent, det känns som man har sovit bort en hel dag och det har man ju nästan, aja, jag vaknade hemma hos embla, vi kollade på filmen "Upp" igår, med 3D fast det var inget speciellt med att det var 3D allt var liksom samma "/ men den var ganska bra och väldigt sorglig XD

sen hade vi ingen aning om vad vi skulle göra, så vi fick för oss att gå bus elr godis i emblas hus :P
så jag blev igen och embla satte på sej en -dräkt och så gick vi ut i trapphuset XD
vi pingade på fyra dörrar innan nån öppnade, det var en ung kille som prata engelska och av honom fick vi en stor toblerone (full) och en påse nötter  bara av honom XD
sen nästa öppnade inte och inte den efter heller, jo efter ett tag, och när vi sa "bus elr godis" så smällde hon igen dörren. Så vi fortsatte men då öppnade hon igen och var arg och sa typ "ni kan inte gå så här sent, klockan är faktiskt tio blabla, då ville inte vi fortsätta XDXD

nu ska jag äta frukost (a)XD

kraaam!

Kommentarer
Postat av: Leona

Haha, jag vill också se Upp :D

2009-11-02 @ 19:58:51
Postat av: rebecka

gör det :):) fast inte med 3D den är nog bättre utan :P

2009-11-03 @ 07:36:34
URL: http://bereckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0