blivande kock hära XD

halloj<3 igår städade jag och sorterade allt i hela min bokhylla och tog upp hur mycket saker som helst upp på vinden och hur mycket jag slängde... aa dt ar skitmycket XD
idag var jag med embla och vi var på stan, jag köpte en halsduk, vantar, mössa och benvärmare, allt vitt så himla mysigt<33
Morfar var på middag här idag också, jag lagade maten, skaldjurswok, det blev gott :) och szen hade embla och jag bakat blåbärsmuffins (fick äntligen baka XD) och det blev efterrätten och glass med krossat choklad :P
nån dag den här veckan ska alex sova här och vi ska gå bus elr godis med embla det skulle vara så kul att gå det med honom :)
ska spela lite gitarr nu XD så ha det bra tills nästa gång (då får ni inte ha det bra längre ;P)
kram och puss rebecka :)<33

(eftersom jag inte kan ladda över bilder så tog jag nåra från google haha XD
)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0