bus elr godis XD

idag är det dax för "bus elr godis!" XD jag ska gå med sötasötagulliga Alex<33 fast nu var han inte lika gullig längre för han peta mej i ögat och vägra säga förlåt "/ aja han sitter här i mitt knä och sjunger alfabetssången och vi har precis målat hans naglar svarta xP
vi var i kungsan förrut där var dt lite clowner och halloween pyssel men dt var inte så kul "/
Jag sov hos sara inatt och det var mysigt och vi tittade på "Mitt feta grekiska bröllop" den är så skön XD
nu sitter alex och borstar mitt hår naaw ;)<33
aja vi ska iaf gå bus elr godis, och embla, den dissaren kanskekanskekanske kmr men antagligen inte, dt vore inte likt henne X/
Vi vet inte vad vi ska klä ut alex till, jag ska vara vampyr, nåra förslag till vad alex ska vara?? :S

kram puss
rebecka<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0