flumflum<3

snart är det halloween ! :) på fredag ska jag gå bus elr godis med alex och embla thihi :)
jag var med alex idag, jag och veronica (alex mamma) hämtade honom på dagis igår och sen sov jag över hos dom, idag skulle vi gå på junibacken, alex och jag men man var tvungen att ha en vuxen med sej och ja... :P men alex var så gullig när jag förklarade det för honom : -men du är ju vuxen? haha så söt<33
så vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, vi gick till vasamuseet och det var gratis inträde för barn under 15 :P
jag tyckte det var rätt tråkigt där men alex tyckte nog det var spännande.
sen gick vi till vasaparken (alltid vasa XD) och skulle träffa embla och hennes kusin där men dom dök
aldrig upp "/
aja nu sitter jag här och embla också :P vi kollade på en film som heter IDENTITY (en thriller jag verkligen rekomenderar!! ;D) den är både läskig och bra :))

sen kolla vi på grease !! XD
vi bakade förrut  oxå, tigerkaka (elr jag bakade XP)...
+XDXD

okej, så här ser ett normalt flumsamtal mellan mej och embla ut:

Embla: Du måste följa med mej och titta på en jacka jag såg... vid gallerian.
Rebecka: Hm... den är lila eller hur? :P
E: Ja! Hur visste du det?? :O
R: Va, är den lila? hahahahahaha! jag har ju sagt att jag är synisk! hahaha!
E: hahahahaha!
R: Är det en kappa elr en mantel? oj hahaha!
E: haha, njä, mer en kortärmad slips! hahahahaha!
Hahhahhahaahaha!
E: Men jag måste hem nu och sen kmr jag till dej...
R: nej, du får inte, då kmr... pizza...
E: ...mannen!
R: ja, då kommer pizzamannen och tar dej hahahahahaha!


jepp, that´s us ! XD<33
puss och kram nu ska vi nog sova! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0