hittar inte sladden :/

igår fyllde sigrid år och vi var på GLASS med sara och elin, där finns det helt sjuka och supergoda smaker, vi tog kakdeg, pannacotta, hasselnöt och kokos :P
sen bjöd oliver på café (elin och sara gick), vi gick till café kapris som vanligt... vi är ju helt beroende av det stället, det är ju så himla dåligt, otrevlig personal, dyrtdyrtdyrt, inte mycket godare än på andra ställen! men ändå är det ju ganska mysigt där :S :)

Jag tog såklart massa bilder igår men jag hittar inte sladden från kameran till datan  så jag kan inte ladda upp :/
idag ska sigrid och jag gå och shoppa och jag ska köpa uggs! :D och sen är det fest hos sigrid, eller tjejkväll passar kanske bättre :P

en dålig sak med den här  brimsgrejen, vi börjar nio istället för åtta, ja okej skönt, men sen, vi slutar två isället för kvart över ett! hellre börja tidigt och sluta tidigt än börja halvsent och sluta halvsent hehe okej nu måste jag äta frukost, hejdåallabarn!! ;D
Becky (som min NOlärare kallade mej hahaha det är så fult XD)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0