höstlov:):)

nu är det äntligen höstlov och det är så skönt! :)
i fredags var det tjejkväll hos sigrid, det var mysigt förrutom att sigrid dansade hela natten (och jag hade så ont i halsen som jag aldrig nånsin har haft förut) så jag sov bara i fem timmar... :/
hon blev iallafall glad för presenten och alla andra hade också jättefina presenter :D
igår sov elin här, vi var på middag hos mammas kompis lilian också och sen åkte vi hem :)
igår köpte jag ett par skitsnygga glasögon på bikbok, jag blev helt kär i dom så jag var tvungen att köpa dom XD
jag har tagit supermycket och fina bilder och jag är ledsen att jag inte har sladden :( men när jag kommer till pappa så kommer det massa fina bilder! :D

kram rebecka<33


Kommentarer
Postat av: jag!

lilian= roligaste grannen ever!!

meia finns oxå med på den listan såklart! delad första plats! nice blogg rebbo!!

2009-10-26 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0