snart höstlov

idag har jag jobbat och mina fingrar är alldeles sabbade för jag skulle ta bort nån gul färg på en bokhylla suck... klar nu iaf men sen så får jag 300 spänn om jag sätter ihop nåra ikea möbler, vem gör inte det? :P
imorgon fyller sigrid 13 år!! :D på fredag har hon tjejkväll :)<3
imorgon är det också nån specialdag i skolan typ barnens rätt blabla :P vi slipper iaf alla lektioner och det är grymt skönt, och på fredag är det också det här så sen är det höstlooov! :D
och på lördag ska elin sova hos mej, myysigt :)<33

hittade den här bilden på elins blogg :)

Kommentarer
Postat av: Elin :P

den bilden är så otroligt fin <33

haha stolt fotograf ;)

2009-10-22 @ 21:09:41
URL: http://mirakelflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0