tja bloggen! ;)

Hej och förlåt superduper mycket för att jag inte har skrivit på såå länge, okej, jag ska berätta hela min helg nu :)

Först på fredagen så skulle jag och oliver sova hos sigrid men hans mamma var i berlin så han bodde hos sin moster men han hade inte berättat för henne att han skulle sova hos sigrid så hon blev arg på honom och skulle hämta honom men då stack han till sina kompisar och så... ja.... :P
jo, juste, jag ägnade hela kvällen nästan, åt att virka en jättefin halsduk till min faster, som fyller år på månda men vi firade henne igår (grattis mia<3)
Jaja, jag sov iaf hos sigrid och sen igår så var jag hos farmor och firade mia då, pappa och farfar var också där :)
sen när jag hade varit där så undrade embla om jag ville sova hos henne och det ville jag och det var jättemysigt och den kvällen virkade jag en liten mössa men jag vet inte vem jag ska ge den till, något litet barn... :P
men iaf så idag spelade jag squash (vet ej hur det stavas, det där tennisliknande fast mot en vägg ;P) med sigrid och aaron (sigrids kusin) och det var superkul och sen gick vi och fikade och sen gick jag hem och skrev, skriver menar jag i min älskade blogg! :D
Tyvärr så är min sladd som går från kameran till datan borta så jag kan inte lägga ut nåra bilder på helgen idag men jag lovar att jag gör det imorgon... nästan lovar (a) jag har massor me fina bilder att visa er!! :D

Nu ska jag spela gitarr, ha det tipptopp nu!
Kram rebecka :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0