converse

Idag var pappa och jag och köpte Converse, jag ville helst ha vinröda men det fanns inte nånstans, så då valde jag blå (som sara ville :)) men eftersom jag har cp-fötter och behöver cp-sulor så behövde jag ha storlek 41! Mina fötter ser gigantiska ut! >:( men men vi köpte dom iaf och jag får väl leva med jättefötter (suck)...

Embla är sjuk, hon har vattkoppor, stackaren!<3 först trodde hon att det var svininfluensan men det var det inte som tur var :P

silver shampot gav inte så mycket resultat men det gör inte så mkt... mitt hår är ändå ganska fint :P
   Hur som helst, ska kolla på film nu, försök ha det roligt utan mej nu! ;)
Puss å kram rebecka!<3











 skön tjej elr vaad? hahaha <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0