Det var inte igår! ;)

Hej, förlåt för jag inte har skrivit på ett tag men i fredags var jag ju hos sara och igår orkade jag bara inte skriva och idag har jag vart med sigrid, men nu ska ni få höra :)
I fredag sov ju Sigrid och Elin och jag hos Sara, det var supermysigt och vi var ute hos Saras häst Murre, vi åt tacos och var i Rålis och träffade nåra kompisar till sara och elin.
Och igår var sigrid och jag med alex (min 5åriga "gudbror"), eller sigrid var med ett tag men sen åkte hon till farmor och jag och alex gick hem till dom, veronica hade gjort pizza som var jättegod och sen gick vi ut och cyklade, elr alex cyklade :)
Nu kom jag nyss hem från sigrid, vi var och lånade böcker på kulturhuset, jag lånade en bok som handlar om två rånare, sann historia, den verkar ganska intressant :P
Nu måste ni se hur kul vi hade i fredags! :D




Sara och Sigge<3

Jag och elin haha<3

Sigge<33

Elins konstverk


elin och sara har badat :)

fina sara<3

vem är vem? ;S


Vi pratar om att vara blind haha <3

happyhappy :)

trötta tjejer or what? ;)

Fin bild på sigrid <3

ser ut som jag misshandlar sigge men dt gör jag INTE ;)

sötnosarna <3

Alex <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0