heluu :)

det är liksom alltid att jag skriver på morgonen och sen på kvällen, det är lite synd för på morgonen har jag aldrig nåra kul bilder att lägga ut... :/        Nu och sitter jag här och äter frukost och det är typ mörkt ute (nejnejnej intehöst!!!) och jag fryser!

Juste, provet... dt gick ganska bra och dt är såå skönt att ha det gjort, tror inte jag kmr få omprov :P

På fredag ska elin, sigrid och jag sova hos sara och det ska bli supermysigt (det känns som jag har sagt dt här förrut?)! <33
Idaag ska jag ha mina converse, men det är dumt för jag har tajta byxor och då kan jag ju inte ha värsta bigfoot, då ser man ju ut som en clown elr nåt!  :/ men som sagt, får leva me dt. Fast jag måste hämta min intelikatajta byxor hos mamma innan teatern... ja och idag på teatern ska vi prova att spela alice i underlandet, det var sigrids förslag och den verkar kul :)
aja, ha det bra! pusspuss rebecka<33

 sysslesättning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0