Halloj, halloj! :-)

idag var jag och shoppade me Elin, Sara, Embla och Sigrid :) Jag köpte en hyperfin grå kofta (sigrid oxå), en randig tröja, ett grått linne och en svart stickad basker-mössa.
fina kläderna jag köpte :)
Sen gick Sigrid hem och vi andra åkte hem till sara. Sen när sara och jag var ute med sigge så snubbla jag och skrapa upp armbågen, klyftigt, verkligen!!
Idag i skolan fick vi veta att en ny kille ska börja i vår klass på måndag... hoppas han är schysst eller nåt... :P
Imorgon är det fredag, så himla skönt! och jag ska få tillbaka mina 200 spänn som sigrid är skyldig!! :D
Nu orkar jag verkligen inte skriva mer...
Gonatt alla peoples!! :)

/rebbo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0