mest bilder :P

idag var jag på stan med Elin, sara och sigrid, det var jättemysigt och vi var på McDonalds :P
Sen åkte sigrid och jag och sara hem till henne (som vanligt ;P) och åt middag och såg på Next :)
Imorrn ska vi åka ut till stallet och sen sova hos sara, det ser jag fram emot :)<33
Jag har inte så mycket mer att säga så här kommer lite fiiina bilder!



Sigrid, sara och elin pratar om hårlängder :)

Inte slåss sigrid! ;)<3

sudda sudda bort din sura min ;*

så här kul hade vi dt på mcdonalds haha ;)

dom försöker börja gråta :):)


vi har löshår :)

sigrid ser lite kul ut men <3





sigge i pälsmössa XD

sara i pälsmössa xD

sötnosarna på bussen <3

kul grej på gatan XD

H&Ms fiiina skyltfönster :)



Skriver snart igen, kraaam rebecka :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0