silver shampo??

Ja... jag vet inte mycket om silvershampo men jag vet att jag vill ha blondare hår...vad ska jag göra? ska jag köpa silvershampo? :S
Jag tror faktiskt jag ska köra på det, men jag kan fråga sara vad hon tycker, hon har ju färgat så mycket, hon kanske vet :)

Men, men idag har det inte hänt mycket, jag vaknade hos elin (inte så konstigt kanske) och så städade vi lite och så, sen åkte jag hem och ja... nu sitter jag här  och jag har virkat lite också.
Imorgon är det skola igen, inte kul inte kul! och på tisdag är det prov i SO :/ Jag längtar till julen... och halloween!


Jag är riktigt trött och har väldigt tråkigt, jag är på dåligt humör och ganska missnöjd med håret, Elin var suuper snäll och duktig men det är fortfarande inte blont :(

Jaja, ha det så jättebra!
kramkram! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0