slapp orienteringen :P

Hejhej igen, jag var inte i skolan idag, jag hade ont i halsen, så jag slapp orienteringen och det var superskönt och sen blev halsen bättre så jag gick på teatern och embla följde med hon är frisk nu :)
hon åt här också och vi åt majskolvar och bakad potatis och lax, mums ;)
Sen kolla vi på idol och nu sitter jag framför oskyldigt dömd och det är superspännande ;P
Jag hoppas att han patrik i idol åker ut... erik var bäst idag, han är jättebra! :)
Asså tyvärr så har jag ingen kamera just nu så det är därför jag aldrig har några bilder att lägg ut men jag ska försöka ta mycket bilder imorgon, lovar :*

Ska kolla klart på oskyldigt dömd nu, see ya!! <3
//rebecka :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0