Sleep over :)

Idag ska jag sova hos min kära lilla Elin :) hon jobbar nu men när hon slutar ska vi gå till h&m elr åhlens och köpa hårfärg, aaah vad jag är arg på den där jävla frisören!!

jag var med Agnes idag och vi gick från barnhusbron ända till gamla stan och sen tilbaka hem till mej. vi hade jättetrevligt och fikade på kapris fast dom tar betalt för vatten, haha XD
sen gick vi och handlade lunch, kyckling och baugette med philadelfia :P

nu pratar jag med sigrid i fjällen i telefon, saknar henne fast jag träffa henne i förrgår, men det är dt att hon är så långt borta...<33 :)
Jag köpte en sminkväska idag för 25 spänn, och en present till sigrid men jag kan inte skriva vad ifall hon skulle läsa;)
jag ska möta elin vid centralen 20 över fem, om en timme... suck!! :/
här kmr lite fina bilder (och fula på mitt hår)!


...men mitt hår ännu skummare :S mitt fula hår!jag ser lite skum ut... jag lite skum...förväntansfull för ingenting :( förväntansfull för ingenting :)<3 knäppon på salongenTRÖÖTTA<3 trötta<3knäppon på frisersalongen :P :)<3lilla embla<33 embla den söta<3söt tjej elr vad?<3 söt tjej elr vad??<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0